Onderwerp bekijken
Winter Storm Nederland de officiele Tarja Turunen Fanclub :: Nederlands Forum :: Off-topic
Wie is er hier? 1 gast(en)
|
Het Blij! topic
|
|
| mortangia |
Geplaatst op 25-06-2009 09:01
|
|
Wat naar daar zeg Fairytale Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat 't gebeurt! ... Ik heb een paar rare dagen achter de rug. Dinsdag avond had ik weer onderzoek voor mijn darmziekte. En ik voel me laatste week zo slecht en zo'n buikpijn. En dat blijkt te kloppen, want ik heb er een naar virus bij! Owh dolletjes.. NOT Gisterochtend moest ik voor de 2e keer afrijden. Ik was er echt klaar voor, had er zin in en rijles was laatste tijd gewoon PERFECT. Maar helaas, niet goed genoeg volgens die vent. Ik ben eigenlijk gezakt op domme dingen zoals: richting aanwijzer te lang uit staan. Op een industrieterrein reed ik 30/40 en dat deed ik omdat er allemaal huizen dicht op de weg staan en auto's midden op de weg EN zelfs een uitrit van een tankstation. Maar ik moest er 50 rijden van hem. Maar even later, een zeeeer overzichtelijk stuk industrieterrein reed ik 50 en daar had ik wel 30 moeten rijden, omdat er 1 zijstraatje was.. erg overzichtelijk.. maar dat telde dan niet.. Invoegen, zelfde gezeik. Mij is altijd geleerd, rustig aan.. neem je tijd om goed te kijken en dan er tussen. Maar bij hem moest het SNEL SNEL SNEL!! Kom op zeg! Echt zo dom, dat die klootzak me op die dingen heeft laten zakken!! Toen ik thuis kwam heb ik van zware teleurstelling eerst zitten janken met mijn moeder. Ik had 'm nu moeten halen, zoveel geld heb ik niet meer voor nieuwe rijlessen en examen Maar opeens was ik op MSN en werd ik aangesproken door klasgenoot dat ik snel op een bepaalde site moest kijken van school. Bleek ineens dat ik mijn toets toch gehaald heb! Wat dus betekend dat ik WEL mijn propedeuse heb van vorig jaar EN dat ik dus op de PABO mag blijven en mijn droom om juf te worden niet hoef op te geven. Dus dat werd weer een jankbui met mijn moeder, maar dit keer wel van blijdschap. http://tarjaforev... |
| melissaamorx |
Geplaatst op 26-06-2009 09:27
|
|
Ik word helemaal vrolijk van het lekkere weer =D |
|
|
|
| ElineAndTheGhost |
Geplaatst op 26-06-2009 16:31
|
|
Eindelijk vakantie!
Sing my angel of music ![]() |
| LizLunatic |
Geplaatst op 27-06-2009 21:42
|
|
Eindelijk slapen na 36 uur wakker te zijn geweest in Parijs =D
As long as I can hope and dream, Your memory's still real... ~LizLunatic (a.k.a Ikzelf) |
| Fairytale |
Geplaatst op 02-07-2009 23:09
|
|
![]() 9.8 voor een heel groot PO geschiedenis... 9.7 voor wiskunde... en een 6 voor Latijn (het laagste cijfer, maar ben wel erg opgelucht!). Dat wiskunde had ik het halve hoofdstuk niet gemaakt, haha. Nog 1 jaartje.. Nu dreigt mijn blije stemming weer om te slaan in melancholisch, verdorie. Morgen boeken terugbrengen en dan hoef ik alleen nog maar mijn rapport op te halen En eindelijk weer een goede bandrepetitie hopelijk. |
|
|
|
| LizLunatic |
Geplaatst op 03-07-2009 17:05
|
|
Fairytale schreef: ![]() 9.8 voor een heel groot PO geschiedenis... 9.7 voor wiskunde... en een 6 voor Latijn (het laagste cijfer, maar ben wel erg opgelucht!). Dat wiskunde had ik het halve hoofdstuk niet gemaakt, haha. Nog 1 jaartje.. Nu dreigt mijn blije stemming weer om te slaan in melancholisch, verdorie. Morgen boeken terugbrengen en dan hoef ik alleen nog maar mijn rapport op te halen En eindelijk weer een goede bandrepetitie hopelijk.Whawhawhaaaaa, ik moet nog een hele week branden en proefwerken maken!!! Not fair =( Wel een leuk jurkje gekocht xd As long as I can hope and dream, Your memory's still real... ~LizLunatic (a.k.a Ikzelf) |
| NightStar |
Geplaatst op 03-07-2009 17:56
|
|
Vakantieejjjjj (naja had t eigenlijk al 2 dagen eerder maar goed xD ) Woohoo! Eindelijk zeg, eindelijk wat rust
~~Tarja en Anette, BEIDE zijn geweldig!! Love Nightwish en Tarja forever! =D~~ |
|
|
|
| mortangia |
Geplaatst op 03-07-2009 19:26
|
|
Elk zuchtje wind, maakte me blij vandaag.. pfff
http://tarjaforev... |
| LizLunatic |
Geplaatst op 03-07-2009 20:10
|
|
mortangia schreef: Elk zuchtje wind, maakte me blij vandaag.. pfff Me too, wat een hitte, hier in Brabant was het 34 graden, hoe wast bij jullie?? Zweette al als ik maar dacht aan bewegen!! As long as I can hope and dream, Your memory's still real... ~LizLunatic (a.k.a Ikzelf) |
| ElineAndTheGhost |
Geplaatst op 04-07-2009 16:16
|
|
Overrrrrrr naar 4 havo.
| LizLunatic |
Geplaatst op 04-07-2009 19:18
|
|
ElineAndTheGhost schreef: Overrrrrrr naar 4 havo. ![]() Congratulations!!!! Ik moet nog 1 weekje wachten en dan weet ik ofk ook over ben =) Wish me luck ~!!! As long as I can hope and dream, Your memory's still real... ~LizLunatic (a.k.a Ikzelf) |
| NightStar |
Geplaatst op 06-07-2009 16:27
|
|
ik krijg later deze weke te horen of ik overben, maar vast wel En morgen een verjaardag van een vriendin en de dag daarna weeeer een van een andere vriendin waha, wel leuk
~~Tarja en Anette, BEIDE zijn geweldig!! Love Nightwish en Tarja forever! =D~~ |
|
|
|
| LizLunatic |
Geplaatst op 06-07-2009 19:42
|
|
Volgende week EINDELIJK vakantie, en morgen een surprise party voor mijn nichtje lief *SSSHHHTT* word lache, kzie dat gezicht al voor me egt zo van WUT??? ;p En,En,En...Ga eindelijk mijn Long Lost Love(uhm...ja xp).....End of an Era dvd vervangen =D As long as I can hope and dream, Your memory's still real... ~LizLunatic (a.k.a Ikzelf) |
| kinslayer666 |
Geplaatst op 06-07-2009 19:57
|
|
Ik ben blij dat ik kaarten voor EFF heb ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| ElineAndTheGhost |
Geplaatst op 07-07-2009 13:20
|
|
Het is thank God niet meer zo warm.
| LizLunatic |
Geplaatst op 07-07-2009 13:26
|
|
Echt heh, alleen nou is hiero in het Brabantland de freaking Moesson begonnen!!!!
As long as I can hope and dream, Your memory's still real... ~LizLunatic (a.k.a Ikzelf) |
| NightStar |
Geplaatst op 09-07-2009 11:56
|
|
Gisteren en eergisteren gezellige verjaardags feestjes gehad
|
|
|
| LizLunatic |
Geplaatst op 09-07-2009 12:34
|
|
WOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO EIN DE LUK klaar met proefwerken!!! Freedom...en zenuwappigheid want morgen weet ik of ik overga of niet ![]() Wish me luck!! Xx As long as I can hope and dream, Your memory's still real... ~LizLunatic (a.k.a Ikzelf) |
| NightStar |
Geplaatst op 09-07-2009 12:35
|
|
Yay! Ik hoop dat je overgaat! Vast wel joh Ik ben volgens mij ook over want ik ben gister niet gebeld! Woohoo! Morgen raport halen
|
|
|
| LizLunatic |
Geplaatst op 09-07-2009 12:45
|
|
Aww, shenksh honeyy =D Cool, dan zijn we samen like, niet compleet retarded!! WOOHOO XD Maar alsnog, ik heb net wel volgens mij muziek compleet verknald met die KUT vraag over de fucking manager van de Beatles(serieus, het is muziek, geen geschiedenis toch???) As long as I can hope and dream, Your memory's still real... ~LizLunatic (a.k.a Ikzelf) |
| Spring naar forum: |

En eindelijk weer een goede bandrepetitie hopelijk.

Ik ben volgens mij ook over want ik ben gister niet gebeld! Woohoo!